Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice (MDRAP), a organizat în perioada 4-5 iulie 2016 Forumul Administrației Publice Locale

13615449_903741413088204_6952940756148912525_nLa eveniment au fost invitați în jur de 1000 de participanți.
Au fost abordate teme legate de:
– Parteneriatul dintre Guvern și administrația publică locală,
– Strategia de dezvoltare teritorială a României,
– Dezvoltare economică și strategii naționale în sprijinul autorităților locale,
– Finanțări prin fonduri europene și de la bugetul de stat pentru dezvoltare locală și regională,
– Cadastru, amenajarea teritoriului, urbanism și dezvoltare durabilă,
– Direcții strategice în agricultură și dezvoltare rurală,
– Descentralizare și autonomie locală,
– Codul Administrativ și Codul de procedură Administrativă,
– Transparență și managementul funcției publice în administrația publică locală.

Mai multe despre eveniment si acces la majoritatea prezentarilor aici

15.07.2016