ACTIVITATE PIAROM 2015

2015

IANUARIE

12 ianuarie – a avut loc  reuniunea  CONSILIULUI DIRECTOR

FEBRUARIE

4 februarie  – Patronatul Serviciilor Private din Romania impreuna cu Grupul de presă “BURSA” a organizat Conferinţa „Competitivitate, inteligenţă şi valoare adăugată prin servicii private – SERVICII ENERGETICE , la Hotel Hilton, Sala Regina Maria II. (a se vedea Programul evenimentului)

10 februarie – are loc intrevederea dlui Cristian Parvan, Presedinte, cu dl. Gheorghe Tucu, Presedinte Asociatia de Standardizare din Romania. Din partea ASRO au mai participat dna Diana Dorobantu, director relatii publice si dl. Mircea Martis, director general.

18 februarie  –  in cadrul seriei de evenimente “COMPETITIVITATE, INTELIGENTA SI VALOARE ADAUGATA PRIN SERVICII PRIVATE – SERVICII  FITNESS”   a avut loc  o intrevedere cu persoane ce activeaza in  domeniul FITNESS. Intalnirea a avut ca scop identificarea problemelor ce impiedica dezvoltarea afacerilor in acest domeniu, cum ar fi: autorizatii, licente, personal calificat, forme de salarizare s.a.m.d. Se apreciaza ca preocuparile celor care activeaza in sfera seviciilor fitness trebuie cunoscute mai bine intr-un efort comun de crestere a competitivitatii activitatii economice si chiar a internationalizarii celor mai performante servicii fitness dezvoltate in Romania. (a se vedea  INFORMARE – EVENIMENT 18.02.2015 – Servicii de fitness )

MARTIE

4 martie – a avut loc  intrevedere cu dl. Dr Adrian Onu, director General al INCDMI Cantacuzino

9 martie  – participarea dlui Cristian Parvan, presedinte, la sedinta de CDS , Ministerul Sanatatii. A se vedea pozitia PSPR fata de Hotararea de Guvern pentru  aprobarea Programelor nationale de sanatate (HG pt aprobarea Programelor nationale de sanatate – PROPUNERE COMPLETARE – 

OBLIGATIVITATEA. CNAS de a intocmi Registrele Nationale cu bolnavii inregistrati in anii anteriori si identificati anual, ca avand afectiuni vizate de Programele Nationale

Registrul de “oncologie ” este nefunctional de ani de zile

Registrul ar trebui sa fie alimentat cu date furnizate atat de medicii de familie cat si de medicii specialisti desemnati si abilitati sa emita retete cu medicamente compensate

CNAS trebuie obligata sa furnizeze semestrial, PUBLIC( pe site CNAS), rapoarte care sa prezinte min Nr Bolnavi inregistrati in Program, Nr consultatii, Nominal /cantitativ/valoric numar medicamente prescrise/administrate, TOP ul medici.or prescriptori si TOP ul medicamentelor prescrise

In acest fel se va putea transparentiza activitatea intr-un domeniu sensibil, controversat si vizat cu precadere de diferite metode de fraudare .De asemenea va fi evidentiata capacitatea reala a sistemului public de a finanta aceste programe( Nici macar INS nu mai publica numarul de Bolnavi cu Boli cronice, cancer, diabet sa

Mentionam ca aceste date sunt in sistemul CNAS( retete compensate, doctori prescriptori, pacienti/chiar cu CNP, sa) Sistemul actual, criticat constant REFUZA sa se transparentizeze fiind ” acoperit” de Ministerul Snatatii.Este anormal ca sa se plateasca intocmirea unor rapoarte de organizatii externe( NICE UK) pe date EXISTENTE in baza de date a CNAS si CJAS , Ministerul Snatatii mentinand starea de netransparenta si in acest domeniu 

 CEREM completarea documentului propus spre aprobare, cu prevederea ca MS sa prezinte pana la 30 iunie 2015 un raport privind necesitatea achizitionarii/modernizarii spitalelor cu echipamente moderne/eficiente de tratament pentru bolile cuprinse in Programele Nationale( ex cel mai sonor exemplu este cel al centrelor de RADIOTERAPIE pentru bolnavii copii/adulti de CANCER)

 Solicitam includerea PDV exprimat in minuta sedintei de DS

Rog sa mi se raspunda scris, daca in propunerea Strategiei de combatere a TUBERCULOZEI au fost introduse solicitarile facute  de CNPR:

1 Program FERM/ETAPIZAT/BUGETAT pentru reluarea productie de vaccinuri BGC la Institutul Cantacuzino

2 Plan de preventie a TUBERCULOZEI in scoli prin dezvoltarea uneor caravans de MICRORADIOGRAFIE, cu dotari de nivelul sec XXi

10 martie – in cadrul seriei de evenimente “Competitivitate, inteligenta si valoare adaugata prin servicii private  SERVICII INTRETINERE SI INGRIJIRE CORPORALA” va avea loc o intrevedere cu  manageri/directori  ce activeaza in acest domeniu

24 Martie – Patronatul Serviciilor Private din Romania  organizează, conferința intitulată  ”Competitivitate, inteligență și valoare adăugată prin servicii  private – Servicii de inovare”. Evenimentul isi propune, pe de o  parte, sa aduca in prim plan potentialul inovativ al serviciilor  private din Romania, si pe de alta parte, sa asigure cadrul formal  pentru dezbaterea unor teme de actualitate pentru sectorul de inovare (a se vedea  Programul conferintei)

APRILIE

16 aprilie  – particparea dlui Cristian Parvan, presedinte, la conferinta asociatiei SUNE;  a fost prezentatata pozitia  pozitia Patronatului  fata de programul vizand folosirea biomasei.

17 aprilie  – dl. Cristian Parvan, presedinte, a avut o intrevedere cu  reprezentantii  Metropolitan Life. Tema principala a intrevederii a fost interesul de colaborare pentru dezvoltarea serviciilor medicale in Romania.

20 aprilie  – a avut loc  intalnirea reprezentantilor PSP cu cei ai Ministerului Energiei avand ca tema:   discutare propuneri program utilizare Biomasa

21 aprilie  – participarea dlui Iuliean Hornet si Andrei Apetrei , membri,  la intalnirea grup interministerial pentru stabilire masuri utilizare biomasa.

27 aprilie – intrevederea reprezentantilor PSP cu dl. Iulian Iancu, Presedinte Comisia  de Industrii  Si  sevicii din cadrul Camerei Deputatilor

28 aprilie  – conferinta de presa – urmare conferintei a fost prezentat un comunicat presei BIOMASA de la LEMN la REALITATE – sursa de energie ignorata de autoritati

28 aprilie  – intrevedererea reprezentantilor Patronatului cu Ministrul Agriculturii si Secretarul General.

MAI

4 mai – declaratie „Ne sileşte pe toţi să fim angajaţi cu contract de muncă, indiferent de ce nivel de competenţe avem”, arată Cristian Pârvan, de la Patronatul Serviciilor Private din Romania”.

5 mai  – intrevederea reprezentantilor Patronatului cu Ministrii Ministerelor Mediului si Muncii

7 mai – patriciparea dlui Cristian Parvan, preseidnte, si a dnei Catalina Marinas, membru,  la lansarea programului EFICIENTA 3,  eveniment organizat de Asociatia Teriroriala pentru Enegie si Eficienta Energetica.

13 mai – intrevederea dlor Cristian Parvan, presedinte, si Mihai Cioc, membru, cu reprezentantii GEA Consulting. In cadrul intrevederii, s-a discutat despre posibilitatea de colaborare in depunerea unor proiecte de cercetare- dezvoltare, avand la baza apelul lansat de Comisia Europeana cu tema „Improving expertise in the field of industrial relations”, tema cu o orientare puternica spre cercetare si care presupune ”imbunatatirea cunoasterii cu privire la relatiile industriale si a practicilor din UE si diseminarea rezultatelor”.   Documentele se gasesc accesand Calls for proposals

14 mai  – intrevederea dlui Cristian Parvan, presedinte, cu reprezentantii Fundatiei Crucea Alb-Galbena Romania. Tema intrevederii: proiecte comune si colaborare in dezvoltarea  serviciilor private de sanatate si ingrijire a persoanelor varstnice

14 mai – dl. Cristian Parvan, presedinte, participa la dineul de afaceri organizat de CNPR unde a sustinut importanta sustinerii profesiilor liberale prin masurile din Codul Fiscal

15 mai – dl. Andrei  Apetrei, membru,  a prezentat Patronatul Serviciilor Private din Romania si Serviciile Private in Energie in cadrul evenimetului “ Ziua antreprenorului”, organizat La Galati

20 mai – participarea dlui Cristian Parvan, presedinte, alaturi de reprezentantii celorlalte patronate si asociatii ale mediului de afacerii, la intalnirea cu Presedintele Romaniei. In cadrul intrevederii, au fost sustinute profesiile liberale.

21 mai – la invitatia Digi24, dl. Cristian Parvan, presedinte, a participat la dezbaterea privind masurile de plafonare/descurajare a muncii competente/inteligente si despre consolidarea acestor politici negative in viitorul Cod Fiscal, inclusiv prin HG  de modificare a normelor de aplicare a Codului Fiscal, politici care anuleaza exceptarea profesiilor liberale de la recalificare de catre ANAF. Dl. Parvan a sustinut ca profesiile liberale ii favorizeaza pe cei care vor sa munceasca inteligent si care vor sa-si asigure venituri suplimentare, fara a fi descurajati de un nivel de impozitare injust si egalitarist.

IUNIE

10 iunie – participarea dnei Andreea Bunea, vicepresedinte, la  Conferinta Nationala Extraordinara, organizata de  Confederatia Nationala a Patronatului Roman, organizatie reprezentativa la nivel national.  In cadrul  intrunirii  s-a discutat problematica patronala actuala, in ansamblul ei.  La eveniment au fost prezenti reprezentantii a 39 de organizatii patronale membre din toata tara, acoperind 27 de sectoare de activitate ale economiei nationale.

15 iunie – dl Cristian Parvan, presedinte, a sustinut, Legea culturilor energetice, respectiv BIOMASA

16 iunie – intalnirea dlui Cristian Parvan, presedinte, cu reprezentantii CEROPE. In cadrul intrevederii s-a discutat despre un proiect finantat de UE avand ca tema relatiile industriale

18 iunie – intrevederea dlui Cristian Parvan, presedinte, alaturi de membrii departamentului de servicii energetice din cadrul Patronatului, cu Prefectul Judetului Calarasi. De asemenea, a avut intrevederi si cu Societatea de Instalatii Incalzire Calarasi

18 iunie – in spiritul prezentarii Patronatului si a gasirii de modalitati de colaborare intre institutii, dna Andreea Bunea, vicepresedinte, a avut o intrevedere cu dl Plescan Iulian, Chief Operating Officer, Centrele de Excelenta in Cardiologie si Radiologie Interventionala ARES

23 iunie – participarea dnei Andreea Bunea, vicepresedinte, la intrevederea cu dl. Robert Serban, Director General GRAL Medical. Intrevederea a avut ca scop prezentarea gandirii de actiune a Patronatului

23 iunie – participarea dnei Andreea Bunea, vicepresedinte, la dezbaterea Proiectul de ţară pentru România ” .

Scopul evenimentului a fost initierea unei dezbateri nationale care sa aduca la aceiasi masa toti actorii care pot contribui la conturarea unui proiect de tară pentru România., proiect ce  ar trebui sa ofere, pe termen mediu şi lung, un model global de societate, care să cuprinda toate subsistemele unei societati: economic, ecologic, social, politic, cultural, educational, apararea si securitatea naţionala, relatiile externe, precum şi poziţionarea României în peisajul geo-olitic al unei lumi în curs de globalizare.

S-a propus  ca temele de plecare ale  dezbaterii nationale sa fie axate pe urmatorii piloni:

  •  Necesitatea elaborării unui proiect de tara; repere metodologice
  • Elementele necesare unui proiect de tara; domenii si niveluri
  • Transparenta si buna guvernare
  • Starea reala a economiei romanesti, a educatiei, a sistemului de sanatate si a altor subsisteme sociale.

Au participat la dezbatere si au expus un punct de vedere dnii: Mircea Geoana, Catalin Predoiu, Ludovic Orban, Radu Golban – PSRO, Andrei Radulescu – Banca Transilvania – Razvan Condurateanu – PSRO, Florentin Gust – PSRO, Raul Patrascu – PSRO, – Petre Petrescu – Deputat, Florian Costache – Patronatul National Roman, Cezar Coraci – UGIR 1903; Ion Pisc Scradeanu – Blocul National Sindical, Bogdan Hossu – Cartel Alfa – Generalul Dobritoiu si George Butunoiu

IULIE

2 iulie  intrevederea dlui Iuliean Hornet, membru, cu reprezentantii RADET. Intrevederea a constat in prezentarea unui proiect pentru Bucuresti,  care propune transformarea conceptului de eficienta energetica prin punerea in practica a unei inventii romanesti care aduce solutiii eficiente energetic, economice și nepoluante.

8 iulie – ora 10:00 – participarea dlui Gheorghe Tucu, membru, la dezbaterea privind Legea Energiei Termice, dezbatere organizata de Camera Deputatilor.

15 iulie – are loc intrevederea dlui Cristian Parvan, presedinte, cu dna Roxana Nica, Managing Director al societatii KeysFin. Intrevederea a avut ca scop cunoasterea gandirii de actiune a celor doua institutii, cat si a posibilitatii de colaborare in sprijinul dezvoltarii sectorului specific de servicii; au fost trecute in revista domeniile de posibila colaborare, date, studii.

15 iulie 2015 – la solicitarea unor membri ai Patronatului, s-a purtat corespondenta cu reprezentanti ai Ministerul Agriculturii Si Dezvoltarii Rurale, respectiv cu dnii:  Daniel Constantin, Ministru, dl. Dumitru Daniel Botanoiu, Secretar de Stat si dl. Lucian Dumitru, Secretar General, solicitand clarificari cu privire la principiile si criteriile de selectie, din cadrul SubMasurii 6.4 Sprijin pentru investitii in crearea si dezvoltarea de activitati neagricole – Versiunea 01 – iulie 2015.

22-23 iulie 2015 – intrevederea dlor Iuliean Hornet si Andrei Apetrei, membri, cu antreprenori din orasele Stei si Beius, jud. Bihor. In cadrul intrevederilor, cei doi membri au prezentat posibilitatile de utilizare a biomasei in productia de energie termica, de asemenea, au prezentat performantele cazanelor EoHornet si a plantatiilor de Paulownia. Urmare intalnirilor, a rezultat posibilitatea colectarii cojilor de nuca, ca masa pentru producerea de pelete, alaturi fractia de praf, rezidiu din procesul de prelucrare/ambalare miez de nuca.

27 iulie – Patronatul Serviciilor Private din Romania din Romaia (PSPR) a identificat domeniul serviciilor energetice, implicand utilizarea extinsa a biomasei in producerea de energie termica si electrica, ca una dintre solutiile ce permit concomitent cresterea independentei energetice, crearea de locuri de munca, indeosebi in zona rurala, permitand valorificarea unor inventii romanesti, deja verificate in numeroase proiecte in functiune.

PSPR actioneaza pentru completarea legislatiei si informarea autoritatilor centrale si localePentru realizarea scopului, au avut loc intrevederi cu reprezentantii unor autoritati, precum Ministerul Energiei, Mediului, Muncii, Agriculturii, Comisia pentru Industrie si Servicii din cadrul Camerei Deputatilor etc.

In acest context, au fost transmise scrisori catre PREFECTURI pentru a-i informa ca Patronatul, prin membrii sai specializati in servicii energetice, este in masura sa ofere solutii extrem de competitive, bazate pe folosirea biomasei (peleti din resturi vegetale, rumegus s.a.m.d).

De asemenea, au fost transmise scrisori si catre Consiliile Judetene.

Din partea Prefecturilor au raspuns reprezentantii judetelor: Braila, Brasov, Botosani, Covasna, Constanta, Harghita, Ialomita, Timis, Salaj, Suceava, Vrancea.

Iar din partea Consiliilor Judetene raspusurile au venit din Judetele: Alba, Arad, Bihor, Calarasi, Caras-Severin, Iasi, Mures, Timis

AUGUST

3 august 2015 – transmiterea Propunerilor de modificare a legii achizitiilor publice catre Ministerul de Finante

5 august 2015 – transmiterea de scrisori catre Ministerul Agriculturii, in atentia Ministrului, dlui Daniel Constantin, Secretarului de Stat, dlui Dumitru Daniel Botanoiu, solicitand clarificari ale unor texte din cadrul Ghidului Solicitantului,  SUB‐MĂSURA 6.4 Sprijin pentru investitii in crearea si dezvoltarea de activitati non‐agricole – Sesiunea 1 – 2015

11 august 2015 – se transmit, la Ministerul Muncii,  observatii la OG privind serviciile sociale:

Art.19.  Ministerul Muncii elaboreaza standardele minime ce trebuie respectate; respectarea acestora si acreditare – se efectueaza doar cu aprobari de la Minister.

Motivare: descentralizarea  activitatii –  problemele sociale sunt locale/diferente importante si trebuie sa  fie in raspunderea administratiei locale. Guvernul reglementeaza, administratiile locale (dupa consultare) aplica si respecta.

Art. 20  aceleasi observatii.

De ce trebuie totul sa fie aprobat la Bucuresti?  Propunerea de reglementare trebuie sa mentioneze explicit lista serviciilor sociale ce pot fi organizate; normele de aplicare trebuie  sa se refere specific la fiecare dintre aceste servicii

12 august – intocmirea tabelului  INVESTITII realizate in economia nationala in anii  2006 – 2015, sursa datelor INSSE

20 august –  aparitia in Tribuna Economica a Comunicatului de Presa emis de Patronatul Serviciilor  Private din România – Confederatia Nationala a Patronatului Român – referitor la proiectul de lege care reglementeaza modul de realizare a achizitiilor publice, procedurile de atribuire a contractelor  de achizitie publica si a acordurilor-cadru ai de organizare a concursurilor de solutii, precum si anumite aspecte specifice în legaura cu executarea contractelor de achizitie publica si a  acordurilor-cadru.

Comunicat de presa (extras din Tribuna Economica)

31 august  – au fost facute observatii la reglementarile  R&D. Acestea au fost transmise la ANCS

SEPTEMBRIE

2 septembrie – are loc sedinta de lucru intre dl. Cristian Parvan, presedinte, si echipa de la TONICA. Tema sedintei a fost analizarea site-ului  si imbunatatirea acestuia. Echipa de la TONICA  va proceda la modificarea/completarea/actualizarea informatiilor site-ului

3 septembrie – la solicitarea CNPR, reprezentantii Patronatului au completat si transmis Chestionarul “Ancheta privind dialogul social (ADS_S), Chestionar individual.

4 septembrie – in vederea pregatirii conferintei “Servicii de sanatate”, are loc intrevederea intre dl. Cristian Parvan, presedinte, cu dna Andreea Bunea, vicepresedinte, si cu dl. Mihai Cioc, membru, pentru a stabilii detalii privind organizarea conferintei

4 septembrie  – are loc intrevederea intre dl. Cristian Parvan, presedinte, si Gheorghe Burnei, Profesor universitar la Catedra de Chirurgie si Ortopedie Pediatrica a U.M.F. „Carol Davila”, Bucuresti si Seful Clinicii de Chirurgie si Ortopedie Pediatrica din cadrul Spitalului „Maria Sklodowska Curie”. In cadrul intrevederii, au fost discutate potentialele teme ce vor face obiectul proximei conferinte “Servicii de Sanate” .

7 septembrie – in contextul pregatirii Conferintei “Servicii de Sanatate” are loc intalnirea dlui Cristian Parvan, presedinte, cu dl. Robert Şerban, actionarul companiei Gral Medical.

7 septembrie 2015 – are loc intalnirea dlui Cristian Parvan, presedinte, cu dl. Iuliean Hornet, membru. Intalnirea a avut ca scop corespondenta dintre Patronat, Prefecturi si Consiliile Judetene, din luna iulie,  si, de asemenea, s-a discutat procedura de reactie la raspunsurile primite din partea institutiilor. Intr-o alta ordine de idei s-a avut in vedere atragerea de noi membri din domeniul energetic in vederea organizarii editiei a doua a Conferintei “Servicii Energetice” (prima editia a avut loc in 4 februarie 2015, eveniment organizat de Patronat si Grupul de Presa Bursa)

18 septembrie – la invitatia “AUR” – A.N.S.R.U. – Asociatia Nationala a Specialistilor în Resurse Umane (organizatie profesionala non-profit, non-guvernamentală, cu personalitate juridică, creată în scopul promovării conceptului de resurse umane în România), Patronatul Seviciilor Private din Romania transmite acordul sau privind aderarea  la  grupul de lucru in domeniul economiei sociale

23 iulie  – 18 septembrie – pentru a avea o imagine de ansamblu, asupra numarului de salariati din cadrul companiilor romanesti, precum si a celor straine inregistrate  in Romania s-a purtat corespondenta intre Patronatul Serviciilor Private din Romania din Romnia  si Ministerul Muncii, Inspectia Muncii, precum si  Inspectoratul Teritorial de Munca. Patronatul a solicitat furnizarea de informatii actualizate, din REVISAL, la 30 iunie 2015, despre:

  • Numarul de salariati, pe transe de salarii intre salariul minim si maxim
  • Numarul de salariati si salarii pentru companii /sectoare de activitate (cod CAEN)
  • Numarul de salariati pentru companiile straine inregistrate in Romania
  • Numarul de salariati pentru companiile  romanesti
  • Numarul de salariati si transe de salarii pe judete

Datele au fost solicitate in  vederea formularii de propuneri privind crearea de noi locuri de munca, cu sustinerea judetelor in care statul este in 2015 principalul angajator, precum si stimularea crearii de locuri de munca care sa valorifice competentele superioare.

21 septembrie  – a avut loc intrevederea intre reprezentantul Patronatului Serviciilor Private, dl. Cristian Parvan, presedinte, si reprezentantul Patronatului Furnizorilor de Servicii Medicale Paraclinice – PALMED , dl. Cristian Hotoboc, PresedinteIn cadrul intrevederii au avut loc discutii privind colaborarea in organizarea, in luna octombrie a.c., a unei mese rotunde cu tema “dezvoltarea serviciilor private de sanatate si lansarea exportului de servicii medicale”.

22 septembrie – in contextul intrevederii, din data de 21 septembrie, PSPR transmite PALMED propunerile formulate de Patronat, urmand ca, pe marginea lor,  cele doua institutii sa decida  forma finala a tematicii.

Servicii Sanatate 

TINTA:

  1. Valorificarea resurselor umane din domeniul medical, in principal chirurgie, stomatologie, ingrijire bolnavi cronici, ingrijiri paleative
  2. Cresterea numarului de doctori formati de specialistii de top
  3. Cresterea veniturilor medicilor performanti, pe baza rezultatelor, alaturi  de gradele profesionale sau pozitiile administrative
  4. Reducerea tratamentelor decontate in strainatate si dezvoltarea de centre de excelenta medicala pe unele specialitati

SOLUTII DE EXAMINAT

  1. Spitalele de stat sa poata fi utilizate de personalul medical, propriu sau atras, in mod privat, pentru consultatii, operatii, tratamente, pe baza de costuri avand la baza proceduri standard (activitati dupa ora de program)
  1. Stimularea, sustinerea si dezvoltarea de servicii private de sanatate, inclusiv telemedicina, consulturi medicale Interdisciplinare, servicii medicale in zone insuficient acoperite de sistemul public

3 Dezvoltarea de Centre de Excelenta Medicala, de nivel regional/european si dezvoltarea “exportului de servicii medicale” in cadrul dezvoltarii sistemului/ conceptului de turism medical

ACTIUNI

  1. Demersuri oficiale la CNAS, pentru a obtine date referitoare la cele mai frecvente cereri de tratamente in strainatate: clarificare : dotari, personal, medicamente
  2. Inventar specializari de varf/ doctori capabili sa realizeze servicii medicale de dificultate/risc
  3. Identificare sistem de auditare/certificare  (criterii internationale) pentru a putea evalua costurile unui astfel de centru

24 septembrie – transmiterea punctului de vedere, in ceea ce priveste modificare HG 206/august 2015, sustinut in Comisia de Dialog Social din cadrul Ministerului Sanatatii –  documentul propus este un exemplu de birocratie excesival datele colectate prin numeroasele raportari (ce implica mult timp pierdut de medici si asistente, farmacisti s.a.m.d.):

  • NU sunt prelucrate, NU exista nici pana astazi Registrul de Oncologie, transparent si actualizat.
  • Nu se ofera date privind bugetarea Programelor Nationale (la rectificare s-a renuntat la banii Ministerului Sanatatii care ar fi permis actualizarea listelor de medicamente sau cresterea numarului de bolnavi tratati).
  • Se mentine o grava lipsa de transparenta fata de date cum ar fi: numar de pacienti tratati/an, cost mediu pe pacient, numar de cazuri rezolvate, situatia aparaturii de radioterapie s.am.d.
  • Nu se actualizeaza lista medicamentelor oncologice, nu se cunoste numarul de bolnavi aflati in tratamente.
  • Se mentine aberatia de a nu se putea elibera reteta pentru ca s-au prescris analize, in aceeasi ZI.
  • Posibilitatea de a prescrie medicamente si cu denumirea comerciala favorizeaza CONTINUAREA abuzurilor si furturilor  de  medicamente din reteaua de sanatate.

Se solicita revederea documentului si repunerea lui in discutie in termen de 30 zile

OCTOMBRIE

1 octombrie: intalnire cu firma Seytour; discutiile au avut ca tema Seviciile medicale private

3 octombrie: intalnire intre domnul Cristian Parvan , doamna Anca Vlad si d-lui Sorin Paslaru (Ziarul Financiar). Tema discutiei: Evaluarea studiului ZF – Rolul Capitalului Autohton in economie (Observatii, cerinte suplimentare, participare la intalnire Patronate – Parlament pentru imbunatatirea mediului de afaceri, legea lobby-ului)

5 octombrie: prezentare EcoHornet la conferinta ERRA

6 octombrie: participare la o conferinta in Marea Britanie, pe tema energiei pe baza de biomasa

17 octombrie: intalnire cu doamna dr Jianu – Clinica de Chirurgie Estetica, pentru dezvoltarea sectiunii „Servicii de sanatate”

19 octombrie: intalnire la ITM pentru date statistice referitoare la numarul de salariati/salarii/ pe economie

22 octombrie: particpare la sedinta Comisiei de Dialog Social de la Prefectura Calarasi; interventii pe tema indemnizatiilor sociale si a situatiei folosirii cardurilor de sanatate; preluarea problemelor care vor fi discutate in cadrul CDS de la Ministerul Sanatatii.

26 octombrie: Discutie /colaborare cu fundatia Amfiteatru referitoare la
servicii in domeniul turismului medical; Intalnire pe tema serviciilor in
turism la ANAT

27-28 octommbrie: Comentarii pe marginea studiului ZF la cerearea PSPR pt
redactarea formei finale

30 octombrie: Discutare colaborare cu Asociatia Serviciilor Sociale, cu
extensie, conform Legii modificate in 2015, care permite si companiilor sa
dezvolte activitati de servicii sociale, inclusiv acces la fonduri UE;
Definitivarea, de catre domnul Cioc si doamna Bunea, a unei brosuri
documentare referitoare la situatia profesiilor liberale, ce urmeaza a fi
prezentata la Conferinta UNPLR din 5-6 noiembrie 2015 ca document PSPR

NOIEMBRIE

5 noiembrie: Conferinta UNPRL sponsor PSPR. Interventie doamna Andreea Bunea, vicepresedinte

9 noiembrie: Analiza modalitatii de prelucrare a bazei de date REVISAL, pentru a evidentia Rolul capitalului romanesc; sprijin oferit de serviciul IT Tonica. Discutarea si definitivarea Studiului comandat Ziarului Fimanciar “Rolul capitalului autohton”.

DECEMBRIE 

4 decembrie: Transmis propuneri teme de discutat in cadrul Comisiei de Dialog Social, la solicitarea Prefecturii Calarasi

7 decembrie – Patronatul Serviciilor Private din Romania sustine amanarea cresterii salariului minim si cere ministerului Economiei sa aloce bani pentru sustinerea firmelor care dezvolta servicii cu valoare adaugata http://www.zf.ro/banci-si-asigurari/patronatul-serviciilor-private-sustine-amanarea-cresterii-salariului-minim-si-cere-ministerului-economiei-sa-aloce-bani-pentru-sustinerea-firmelor-care-dezvolta-servicii-cu-valoare-adaugata-14911468

11 decembrie  – Radiografia capitalului privat romanesc http://www.zf.ro/zf-24/radiografia-capitalului-privat-romanesc-14917113

15 decembrie – participarea dlui Cristian Parvan, Presedinte PSPR, la ZF Live, la prezentarea suplimentului “Capitalul privat romanesc”, supliment realizat cu sprijinul Patronatului Investitorilor Autohtoni (a se vedea  VIDEO ZF Live. Cristian Parvan, presedinte PSPR: E normal sa dam atentie capitalului strain, dar nicio institutie nu a analizat vreodata capitalul romanesc http://www.zfcorporate.ro/banci-asigurari/video-zf-live-cristian-parvan-presedinte-pspr-e-normal-sa-dam-atentie-capitalului-strain-dar-nicio-institutie-nu-a-analizat-vreodata-capitalul-romanesc-14920594)

16 decembrie – a avut loc intalnirea dlui Cristian Parvan, Presedinte PSPR cu dl. Ilias Papageorgiadis, Presedinte ARBIO. Intrevederea a avut ca scop crearea unui front comun in vederea promovarii cu prioritate a utilizarii biomasei

18 decembrie – participarea dlui Cristian Parvan, Presedinte PSPR, la intalnirea dintre sindicate, patronate  si Ministerul Muncii, organizata la Minister, alaturi de care au mai participat reprezentantii Ministerului Finantelor, reprezentantul Primului Ministru, Consilier de Stat.  Tema intrunirii a fost majorarea salariului minim la 1.200 de lei.